tisdag 3 mars 2009

...

Igår skulle jag till AC och plugga. Men hade jätte dåligt samvete mot min myskatt Astrid, som skriker massa när man går ut nu, för att hon saknar Elsa. Sa det till AC å hon sa: hämta henne då. Vi får se hur mycket katterna bråkar, funkar de inte så får du väl gå hem med kissen igen. Så sagt och gjort. och det gick HUR bra som helst. Så fort Astrid såg bamse, så sprang hon fram och ville pussas. Så jävlans sött. Bamse va lite resarverad i 2sekunder, sen lekte dom som tusan hela dan, jag lovar att min katt va lite död när vi kom hem. Så söt...

Sen vart det träning, inte alls nå kul igår, men träningsvärk har jag kan jag lova.:D:D

Sen kom Tom å titta på film.:) Trevligt trevligt. Nu sitter jag på skolan en sväng, ska gå på övningen, sen hem och plugga. Även att jag får besök av F idag, ett par dar. Trevligt, otroligt snäll människa...

Framtiden får visa vart detta slutar.. Bra eller åt helvete. Men jag tycker att de borde vända nu. Min tur att må bra.:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du hade besök igår ;) Trevligt lillasyster! Kram