söndag 3 oktober 2010

Hoppas du läser nu Rut!

Ja, det va länge sen jag skrev här nu, men har inte haft tid, lust, ork... Men nu är jag o Leya hemma helt själva, Tobias har varit o pluggat hela dan -då han va hemma o åt. Nu är han och spelar hockey. Jag och leya har varit och träffat en av våra grannar, som har en valp som är en månad äldre än Leya. Skoj, kul att man kan ses ute en gång, byta nummer och sen träffas en söndageftermiddag. Trevligt! Leya är dock helt slut nu, så jag får nog väcka henne snart, för en snabbkiss ute.

Annars då? Njo, har varit less på allt nu i nästan två veckor. Förstår inte varför, kommer aldrig riktigt igång. Men nu verkar det vara på bättringsväg. Jag börjar bli glad igen. Det gillas.:) Hatar när jag känner för att inte ens kliva upp ur sängen, inte prata med nån. Men men. Ni känner ju mig, jag gillar ju att prata annars.;)

På torsdag bär det upp till Hudiksvall, hade tänkt att stanna i gävle i en natt, men hoppar det. Lika bra att ta hela resan samma dag, träffar ju Johan o Rut på helgen iaf.:) Det ska bli riktigt spännande o se hur de går att åka tåg med Leya. Men de går nog bra.:)

Jaha, nehe. Ut o kissa vovve nu.:)

1 kommentar:

Rut sa...

Jo då, jag är inne och snokar =) ska bli kul att träffa er till helgen, spännande att få se den lilla hunden också =) Kram