tisdag 6 april 2010

Påsken

Har varit så grymt bra ska ni veta. Ojojoj.:) Det började i torsdags, med att jag åkte ner till jönköping. Hjälpte Victoria att byta buss, sen åkte jag o T iväg o handla lite. Tog de bara lungt. Sen på fredagen va vi först ute och gick en långpromenad. Det va strålande sol när vi började gå, men på slutet började det regna en massa. Men skönt att gå iaf.:) Sen på kvällen va vi ut o åt, o sen gick vi på bio. Vi såg Shutter Island, grymt bra film.:)

På lördagen så åkte vi o skulle mata en katt, som hade rymt ut.:) Så kan de gå.:P Vi spelade lite biljard, Tobias vann 2gånger o jag en gång. Så man skulle väl kunna säga att vi är typ lika bra.;) Eftersom vi bara spelade 3gånger.:P Sen va vi och kolla på hockeyn på plats. Det va jävligt ballt måste jag säga. Jag som inte gillar hockey, uppskattade det en massa. Stämmingen o allt folk. Det gör jag gärna om iaf.:) Sen efter hockeyn va vi hos kompisar till Tobias o åt o så där. Trevligt va det med, men man känner sig ju så bortkommen när man inte känner nån. Men men.:) De blir ju bättre tillslut.

Sen på söndagen åkte jag hem, syrran hämtade mig i mjölby. Åkte hem till henne, svira om och så där, sen åkte vi till Örebro på dans. Grymt skoj va det.:D Jag dansade rätt mycket. Med en och samma person, han va lite udda, men rolig.:) Och jag gillade att dansa med han.:)

Så min helg har varit underbart bra.:D

Inga kommentarer: