fredag 23 april 2010

Godmorgon

Vaknade för ett par timmar sen, och har inte kunna somnat om. Men låg i sängen till kl 07.45. Skönt att få dra sig.:) Jag undrar varför jag alltid vaknar tidigt när jag inte behöver, men när jag måste upp så skulle jag kunna sova hur länge som helst. Skumt!

Idag är det fredag igen.:) Ska ner till Jönköping i eftermiddag:) Mycket trevligt. Ska träffa T´s föräldrar i morgon för första gången, spännande! Men de går nog förhoppningsvis bra.:) Synd bara att jag snubbla i måndags, och skrapa upp ansiktet vid ögat, så att de ser ut som om jag har slagits med någon.. Ijuförsig har jag väl de - ASFALTEN. Tyvärr så förlorade jag då, men men, så kan det gå.;) Fick låna en mirakelkräm av syrran igår, och tro det eller ej, men det är mycket finare redan idag.:)

Nu väntar kaffekoppen på mig.:)

Inga kommentarer: