måndag 15 november 2010

26dagar

Är det kvar tills lasset går upp till Delsbo. Om 26dagar flyttar jag hem igen, det börjar närma sig. Underbart, men samtidigt jobbigt att flytta ifrån systerbarnen. Men jag åker ner o hälsar på, så de blir bra.:)

Annars då? Jo i torsdags åkte vi ner till Jönköping o gick på Harrys. Väldigt skoj, trevliga människor o så spelade ju Date. Det gillas.:) Sen i lördags fick jag ett sms av AC: Hej, vill du prova på curling idag, så får du gärna följa med. 13.15 åker vi, och Mattis kan ha Leya. Så det följde jag med på, fy fan så skoj det va måste jag säga. Hoppas att kunna köra det igen snart. Kanske får samla familjen o prova på nån gång.:) Vi är ju nästan tillräckligt många för att få ihop 2lag.:P Sen på kvällen gick vi ut o åt. Massa mysigt, och Leya hade det super hemma hos Mattis o Linnéa. :D Hon får gärna komma tillbaka sa dom.:D

Nehe, nu ska jag lägga mig i soffan, om en timme kommer min underbara syster hit, o Wille. <3

Inga kommentarer: