tisdag 12 april 2011

Det går lång tid mellan gångerna jag skriver, jag vet. Men just nu händer det inte så mycket runt om kring mig, som gör att jag har lust att skriva. Men nu så. Förra veckan va jag i vadstena, torsdagnatt-onsdagförmiddag. Hur mysigt och underbart som helst.:D Sen ett dygn i jönköping, hämtade Leya och åt libbanesmat. Har ni ätit det nån gång? Gör det! Så otroligt gott, eftersom man själv får välja 4tillbehör(eller fler, beror ju så klart på vilken storlek man väljer), men jag väljer alltid 4. Sen är det ett kyckligspett, ett fläskfilespätt, vitlökssås och pommes, bulgur eller ris till. MUMS säger jag bara. Det saknar jag med att bo i jönköping, att kunna äta det då o då. Eftersom jag inte åker ner överdrivet ofta dit längre så.;) Just nu sitter jag på tåget ner mot Sthlm. Ska på arbetsintervju... Håll alla tummar ni har. Nu kanske ni tänker: Va fan, ska hon flytta igen? Men så här är det. När jag flyttade hem till Delsbo, så behövde jag det. Jag behövde komma hem och landa, hitta mig själv o så där. Nu har verkligheten kommit i fatt, och jag kan inte bo här uppe, om jag inte får ett jobb. Så jag söker jobb, här hemma, nere i gävle, uppsala och Sthlm. Jag måste vara öppen för att flytta på mig, och det är jag. Vi får se vart jag hamnar, kanske får jag ett jobb här uppe, då är det här uppe jag ska bo. :)

Inga kommentarer: