torsdag 11 juni 2009

Bockarna och tråkiga nyheter

Japps, nu är det torsdag. Har hunnit med rätt mycket här uppe hos mamma, men inte så pass mycket som jag hade hoppats. Som alltid.. Men jag har hunnit träffa Egemen, Senol, Joakim(min sötaste Jocke) å Sussie å massa andra.. Å snart kommer Emma S oxå, TREVLIGT:D

Igår vart det utgång på 3bockar med syrran, Lina å Charlotte.. Henrik var med oxå.. Å så kom Egemen, Cengiz å Senol. Trevligt va det.. Lite besviken vart jag dock, men men.. Jag har inte med det att göra... Även att jag träffade Isbjörn å Stefan lite oxå. HERREGUD va de var länge sen jag träffa Stefan.. Ojojoj. Men han såg ut som vanligt, bra de...:) Marcus Nordlund va på bockarna oxå.. Han gav mig tråkiga nyheter.. Tommie, hans styvpappa, som man har skämtat med så jävla mycket under dom åren jag har kännt marcus, hade stått å bäddat sängen i onsdags, då han bara rammla ihop ¨å dog. Fy fan ¨så jävla sjukt. Helt absurt. Fy fan..

Inga kommentarer: