torsdag 23 juli 2009

Första jobbarnatten avklarad.:) Gått hur bra som helst.:) Fick även sova så att jag känner mig utvilad, även fast jag har vaknat till ett par gånger i natt, för att höra om han jag jobbar hos fortfarande sov. Å det gjorde han.:)

Nu har jag precis diskat, äter frukost nu. Sen ska jag städa lite. ringa å höra om hälsovårdscentralen har tid för mig nu på morgonen ist för i eftermiddag, sen hem t Sandras föräldrar å dricka en kopp kaffe med Sandra innan jag ska tbaka t jobbet.

I tisdags va jag barnvakt åt Wille. Min goa systerson. Han rammla dock av gungan, å fick en redig fläskläpp och vi fick åka in till tandläkaren. Som tur va hade inga tänder tagit skada. Halva dagen spenderades med Sandra å hennes far, eftersom Wille inte alls hade lust att gå där ifrån. Men tror inte att varken sandra eller far hennes hade nått emot det. Wille sprang runt å körde "cross", babbla som fan med dom å bara va så där go som han alltid är. Den ungen har glimten i ögat, å jag tror minnsan att han vet om det. För gör han nått han inte får, så lyckas han alltid charma en, så det är omöjligt attbli arg. Haha.

Ne, dags att sätta fart nu, annars hinner jag bli trött.:)

1 kommentar:

Charlotte sa...

Hmmm,...Idag kletade han in tuggummi i håret :( så nu måste det av en BRA bit!! Så busig! (Pappa gråter, ha, ha,..)
O läppen ser bättre ut nu :)
Kram Lotta