fredag 31 juli 2009

Jobb jobb å nattligabesök.

Jaa. Massa jobb nu förtiden. Riktigt skoj. Men idag är de skönt att vara ledig, å faktiskt bara vara ledig. Inget planerat, inget lovat. Bara va.:D å sen att man slutade kl 7 nu på morgonkvisten, gör bara så att man får mer ut av dagen. Underbart...

Nattligabesök ja. Alltid trevligt att få besök. Första natten satt vi å babbla med Sandra här hemma. Natten efter satt vi utanför. Trevligt. Kanske dumt, kanske inte alls borde umgås med denna människa, men än så länge är det oskyldigt. Det är bra. Ska nog hållat på den nivån. Så får de bli. Men skoj att lära känna nya människor är det allt.:)

Pratade med MIN Egemen här om dan. Saknar den karln.. Sa att det fanns en pizzeria här nere, till salu. Han skulle fundera på de.:P Jag erbjöd mig tillochmed att bli pizzabagare själv. Det skulle kanske vara nått. Dock måste jag lära mig att göra pizzor som ser ätbara ut, men va fan. De borde juh gå att lösa.:P Haha, ne. Men jag tycker att han kan köpa den. Flytta ner med familjen till Vadstena, det skulle väl vara nått?

Nehepps. Kanske ska börja skriva lite oftare här igen, får se.


Bara så ni vet, så ska det bli redigt skoj att brorsan kommer hit. Bara en sväng, bara en husesyn, men de ska bli skoj iaf. Saknar honom och Rut massa. Så efter det, kanske kanske mina andra två bröder också kunde ta sig ner hit. Hade juh varit trevligt. Har faktiskt bott i vadstena ett år nu. Så det borde vara dags!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Å kanske försöka få sambon upp ut sängen. Tänkte nämligen att hon skulle få hitta på nått med mig idag. Världen ligger framför mina fötter. Det enda krav jag har, är att jag befinner mig i skapligt bra skick på jobbet kl 10.00 i morgon.:P Å att jag är pigg, eftersom det i morgon eftermiddag bär upp till sthlm en sväng.

Inga kommentarer: