onsdag 1 juli 2009

Tiden går fort

När man har roligt. Är för varmt för att skriva nått,. Man ska inte klaga på värmen, men nån måtta måste det väl va!

Måndagsklubben i måndags. OJOJ säger jag bara. så det kan gå. men roligt hade jag juh. Det är de viktigaste.:)

Motala igår en sväng. Trevligt. Förstår inte bara hur vissa människor är funtade.. Fick 100kr med, som jag lånade ut för 2månader sen. Kändes ärligt som om han kunde ha behållt dom pengarna, men de va juh gulligt.

Idag har jag jobbat i värmen. Underbart att ha på sig svarta långbyxor då kan jag lova. Inte det minsta varmt. Å idag fick jag äran att laga mat där ute med. Klättrar en aning på¨stegen kanske.:P Fast jag vet inte. Jag e rätt nöjd att stå i kassan, maten får pojkarna sköta hädan efter.

Ätit kräftor har vi gjort nu på kvällssidan med. Gott! 2timmar satt vi å babbla på balkongen å käka lite. Mums...

men nu e de sängen som gäller, om de går att somna alltså. De e juh ganska varmt. En fläkt eller 2 hade inte skadat.

Inga kommentarer: