söndag 24 januari 2010

Blev förlust igår mot söderköping med 18poäng. Men kan inte klaga. Deras tjejer va stora som as, 2st som va kortare än jag, resten va 5-7cm längre än jag. Ovanligt, men så va det.:) Dom körde även mycket med sina armbågar, så blåmärken har jag överallt.:) Men men, Vi kämpade, bättre spel i slutet av oss dock. Lite synd att vi inte körde så hela matchen, men de får bli nästa gång.


Idag vaknade jag på strålande humör. Jag älskar sådana dagar.

Och idag har jag namnsdag.:) Grattis till mig.:)

Jag tror mig ha kommit på vad jag ska tatuera för något nästa gång. Alltså min pappa tatuering som jag vill ha. Nu ska jag bara spara ihop pengar till de, men men.. Om Chris tatueringen kostade 700kr, så kanske denna går på 1200. Kanske 1500.. Får göra det när jag har jobbat nått.:)

Jag längtar tills nästa helg. Massor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag visste faktiskt att du hade namnsdag idag, har bara inte hunnit ringa dig än (JOBBAT!!!!) Så, GRATTIS på namnsdagen kära lillasyster! Puss o kram

Erika Carlsson sa...

tack.:D Kram kram