måndag 11 januari 2010

Jaoooo.. Ännu en tenta klarad, skönt.:) Hoppas de går lika bra på fredag.:) Men de tror jag. Har pluggat like hell idag, i morrn blir de det samma och sen på torsdag igen. På onsdag går jag heldag i skolan, så blir nog inte så mycket annat gjort då inte.:) Och sen är det svårt att plugga till en juridiktenta, man har ju lagtexterna med sig, bara att sitta och slå i dom liksom, så det är nästan så att jag funderar på att kanske inte plugga så supermycket kanske. Gick igenom en gamal tenta idag, samma i morrn. Efter de lär man ju veta ungefär vart lagarna finns, kankse. Det är ju andra kursen i juridik vi har nu, så...


Happs, helgen va bra o så där. Lite vin i fredags, middag i lördags, som skar sig totalt, men men.:P Sällskapet va trevligt, så det gick.:) Söndags träff med kontaktbarn och sen kom Isa hit, massa trevligt va det.:) Sen somna jag innan 19 på soffan, vakna upp vid 21 och la mig i sängen ist, rätt skönt att kunna somna så tidigt.. Gjorde ju det jämt förr, kanske ska börja igen.:) Gör inte så mycket vettigt på kvällarna iaf. Får se.


Jahopp, nu ska jag gå o sova. Får sovmorgon i morrn, till 07.50.:) Skönt skönt, kan man ta de lite lungt på morgonen, ska inte gå hemifrån förän 09.10. Hinner både äta frulle och dricka kaffe då.:D

Inga kommentarer: