onsdag 6 januari 2010

jag måste skriva. Haha. Jag satt och drack kaffe med Bohm nu på kvällen, så plinga de på dörren. Jag öppnade å där ute stod de två tele2 killar. Dom frågade om vad jag hade för telefonioperatör och bredband. Vi prata lite så där, dom idiotförklara mig nog lite när jag inte hade en aning om hur snabbt bredband jag hade, och min månadskostnad. Men jag vet att jag har telia och att det är dyrast iaf, och jag har tänkt att byta, så jag lyssnade på dom.

Tillslut fick dom komma in i lägenheten, dom babbla på som faen, å jag hängde nog inte med helt va dom sa. Så fråga ena: men du, du har ingenstans som du kan titta på hur mycket du betalar, så att vi inte lurar dig? Så jag gick in t vardagsrummet å skulle kolla. Ena följde med å prata på samtidigt, undra vart jag hade flyttat ifrån, varför jag flytta, vad man gjorde i vadstena, om jag va bra på basket å massa sånt. Å sen började karln att flina tyckte jag, en massa..

Jaja, när dom väl hade gått, så gick jag in i vardagsrummet o kolla varför han flina så...

Jo då e det så här, jag fick en julklapp av Daniel Ö när jag va hemma i delsbo, underkläder i godis. Å dom ställde jag upp i bokhyllan, å de va det han såg. Kul! Jävla Daniel!!!!

2 kommentarer:

Stina sa...

Hahaha
Han kanske kommer tbx nån dag och vill att du tar på dig dom ;)
Kram till dig

Erika Carlsson sa...

Haha, så sa mamma oxå.;) Den dagen, den sorgen.;P
Kram