tisdag 4 maj 2010

Nu va det ett tag sen jag skrev här känner jag. Så kanske dags att skriva, så att ni vet att jag lever.:) Men jag har ärligt inte så mycket att skriva om. Skolan är hysterisk nu, sjukt mycket hela tiden, men de är väl så det ska vara. Kan ni förstå att det är EN månad kvar, sen är det slut. Skrämmande är det. Men men...

Annars då? Jo.. I helgen va vi på en festival. Popadelica. Jag, Tobias och 3 kompisar till han. Det va trevligt, men inte direkt nå dandband inte. ;) Men men, musiken funkade.:) Kul att lyssna på luta nya band faktiskt. :)

I helgen kommer mitt <3 till mig.:) Trevligt. Jag jobbar helgen, men han kommer iaf. På lördagkvällen ska vi till parken och lyssna på bra musik, dansband! Så går det, när jag följer med och lyssnar på hans typ av musik, så får han så snällt följa med och lyssna på min.:) Sen ska jag få han att dansa med mig oxå, för de har han lovat. Tror att han ångrar det löftet, men.;)

Hmmm.. nått mer? Jo just. Den 23maj ska jag till uppsala och titta på när brorsan spelar match. Eller, jaaa. Jag åker väl till sthlm den 21, på fredagen där. Och om T inte behövde jobba den helgen, så ska han följa med. Så jag håller alla tummarna för det,. skulle vara kul att få visa han sumpan lite, kanske träffa brorsorna, och Camilla. Men men, det lär ju märkas.

Nu ska jag plugga lite:)

Inga kommentarer: