måndag 31 maj 2010

På torsdag

Så tar jag examen.:D Woho! Underbart ska det bli, men samtidigt lite skrämade.

Men jag måste erkänna, att jag allt är lite stolt. För när jag började med denna utbildning, mådde jag inte bra. Väldigt nere var jag, och det gjorde så att jag inte alls gjorde mitt bästa. Många underkänt blev det, och CSN slutade ge mig pengar. Men tack vara min familj som ställde upp och lånade ut pengar åt mig, lärare som försökte prata med CSN och gav mig en muntlig tenta, och min envishet, så klarade jag mig iaf. Jag har godkännt i allt, jag har 3VG:n och.. Ja.. Jag är stolt och väldigt nöjd.

För mig är det här större än att tagit studenten. Studenten visste jag att jag skulle klara av, men för för 1,5 år sen så trodde jag inte att jag skulle klara av detta, men det gjorde jag. Tack till alla som har ställt upp, och tack till mig själv för att jag är envis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig o är JÄTTESTOLT över dig!!
Puss gumman
Och på lördag ska vi fira dig <3

Erika Carlsson sa...

tack. <3 Ja, det ska bli så kul:D Puss