söndag 2 augusti 2009

Helgen som va

Har varit riktigt skoj måste jag säga. Fredagen vart de fest. Först spela vi biljard, sen vidare på nån fest, där dom trodde att jag å Sandra va ett par.. Så gulligt. Sen så småning om vart d harrys. Trevligt. Trevligt sällskap, träffa arbetskamraten, ja.. De va en skoj kväll helt enkelt.

Försov mig en aning på lördagen. Vakna till 9.10, börja jobbet 10.00.. Ringde Chefen, sa att jag kunde bli ett par minuter sen. Kasta på mig kläderna å sprang iväg.. Halvvägs till jobbet inser jag att jag hade missat att ta på mig BH:n.. LYCKAT! Men men,..

Sluta jobbet kl 16. Fick hämtning av Andreas, hem, duscha å så. Lotta kom, upp t sthlm drog vi. På dans.:) Blev uppbjuden ett X antal gånger av en väldigt svettig, illaluktande, halvtjock man i 45års åldern. Underbart att dansa med en som e så svettig, så att de droppar från honom, på mig. Å inte nog med det, så la han sitt huve mot mitt. TREVLIGT värre. Njae, bli svettig av en man på ett icke tillfredsställande sätt, kan jag vara utan.:P Satt å lyssa på musiken när de vart sista dansen. Såg minsann att han va på väg åt mitt håll då, men då dök det upp en annan man(njae, man å man. Han va väl bara ett par år äldre än mig) som en räddande ängel å hann bjuda upp mig innan min svettiga danspartner hade hunnit. Tack tänkte ja, när jag såg att svettmannen gjorde en u-sväng å gick till sin plats igen. Men min lycka vart väl inte så långvarig när jag insåg att han jag dansade med, dansade foxtrott på ett sätt jag inte är van vid. Okej att dom rullar axlarna, men när dom ska ha mig att rulla höfterna med, NE NI.. Så vad gör jag? Stretar imot så klart, men då blev de som om han stod å jucka på mig istället, så de va bara att försöka slappna av å röra sig på ett sätt som jag helst aldrig mer gör på ett dansgolv.
Japps, dansade 2danser med honom, gick å satte mig. Då kom en ny karl fram till mig å bjöd upp mig. Jaja, tänkte ja. Kan inte bli värre. Men ACK så fel jag hade. Denna man verkade ha väldans problem med min längd. Han tjata om den hela tiden. Men gränsen gick när han mitt i dansen sluta att dansa å säger: alltså. Du måste vara 7-8cm längre än mig. Är de inte pinsamt att dansa med en som e så kort? Jo, lite kanske. När man står där ute mitt på dansgolvet å den korta människan är så jävla puckad å faktiskt stannar upp för att säga en sån sak. Men men. Jag hade sketa skoj. Fast va jävligt trött, å jag fick dansa med: svettmannen, juckarn å den korta jävlen.:P

Men busschaffisen bandet har införskaffat sig va jävligt snygg iaf.;)

Måste jag tala om att jag har varit helt död idag? Trött å¨fruktansvärt ont i fötterna. Å massa va de på jobbet idag, så kunde inte sitta ner förän 15.30. Men ni ska veta, att den här helgen har varit den bästa på länge.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Du glömde skriva att du fick dansa med mig oxå ;)
Kram kram /sis

Unknown sa...

vilken härlig historia
nu behöver jag inte tvivla på mitt beslut att aldrig dansa