söndag 21 februari 2010

Får man?

Får man vara så här lycklig? Eller, får jag vara så här lycklig?

igår kom T till mig, underbara han.. Trotts snöstorm och att jag hade ställt in mig på att inte få besök, så blev det så iaf. Och TACK för det. Vi käka lite, å sen kolla vi OS. Riktigt spännande va ju skidorna.

I natt hade vi "samtalet".. Och.. JAAAAA, vi är tillsammans. Och INGEN är lyckligare än jag...

Så idag va vi hemma hos systeryster m. familj. Och vad ska jag säga? Dom gillade han o han gillade dom. Det är BRA! Känns skönt.

Nu sitter jag här, o saknar honom. Redan! Men men, om sex dar kommer han hit igen. Min finaste han.

Bla bla bla.. Inte så intressant att läsa, men men.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, det ät visst intressant att läsa :) Du är ju lycklig gumsan!!
Puss o kram. Love you!
Lotta