fredag 26 februari 2010

Jag hinner knappt...

Med mig själv nu för tiden. Denna vecka har jag inte ens hunnit tränat basket, då skolan har tagit all min tid. Men men. Det är inte ens en termin kvar, så de får bli så..

Idag är det fredag, det betyder att jag får besök i morgon igen, som jag har längtat. Den här veckan har nog varit bland de segaste i mitt liv, kanske oxå för att jag trodde att det va fredag redan igår, och sen när jag upptäckte att det inte alls va det, så rann orken ur mig.

Fast.. Idag har jag inte ägna skolan en endaste tanke, förutom i morse när jag skrev en poopnering och skickade in, men.. För idag har Victoria och Linus varit hos mig, vi har fikat på stan,spelat wii, hyrt film, ätit pizza, spelat yatzy o spelat rita&gissa. En helt underbar dag har det varit.:) Sen kom syrran o Wille hit en pyttesväng, Wille fick boxas på wii:et, oj va han fläktade med armarna och stampa med benen.. Haha.:D Sen åkte vi o handla lite innan jag gick upp t mig o dom åkte hem till sig.:) Nu ska jag snart ta tag i disken.. I morrn blir det att dammsuga o torka golv å dammtorka, eftersom Finaste kommer till mig på kvällen, o då ska vi gå ut och äta.:D Han sa det förra helgen, att: Du fyller ju år på söndagen, så vi går ut o äter på lördagen när jag kommer.. De ska bli mys kan jag lova.:D Skulle varit mys o äta hemma oxå, laga mat tillsammans, men jag slipper disken om vi äter ute.:)

Sen på söndag fyller jag ju år.. 23.. Så då får jag åka kryssning utan att bror min behöver åka in till slussen o gå genom spärrarna med mig, inte heller behöver jag boka in någon som är "vuxen" i hytten för att ens få boka. Haha, underbart ska ni veta, så nu måste jag bara försöka boka in en kryss. Och övertala folk att åka med mig, för ensam e nog inte så skoj.;) Men iaf, på söndag.. De kommer hit lite folk. Syrran o barnen, Dino o Lizzett med deras barn, jag o Tobias, Bohm o så Sofie o hennes syrra. Trevligt, har köpt hem så att jag kan baka prinsesstårta nu.. Eller faktiskt två, en vanlig grön och en rosa. :D

Duppiduppidoooo.. Jag längtar som en toka tills i morgonkväll, bara så att ni vet... Nått mer då? Jaaaa, juste.. Igår fick jag en sång skickad till mig, som handlar om sundbyberg för att - jag hörde den på radion här om dan, och då tänkte jag direkt på dig. Inte den bästa låten, men en hyllning till sundbyberg iaf... Det är sånna där saker som gör mig ännu mer kär, ska ni veta.

Nu mot köket och disken.. Rolig fredag.;)

2 kommentarer:

sanna sa...

helgen är man värd att INTE plugga för fem öre, och helgen är ju fredag lördag och söndag ;) jag rör aldrig plugget då.... man måst eju slappa för att orka med ;) grattis i förskott stumpis!

Erika Carlsson sa...

Exakt.:D Tack vännen.:D