söndag 7 februari 2010

Vilken underbart helg!

Ni ska bara veta att jag har haft. I fredags tänkte jag gå till systeryster o glo lite på tv o bara umgås, blir inte så ofta nu för tiden, när båda har 1000saker att göra om dagarna. Men så bestämde vi oss för att åka och lyssna en stund på när Andreas spelade lite ist. Sagt och gjort. Vi dansade massa, och när Andreas hade paus, gick vi över till andra sidan och dansade till Zekes. Lite beviken på hur dom lät, men jag tror att dom kan bli grymma, när dom har spelat lite längre:)

Sen igår åkte vi upp till sthlm, träffade hela familjen.:D Vi gick och åt å sen va vi på grease-musikalen. Den va bra, men lite för mycket sex-anspelningar. Men men, det va hur mysigt och trevligt som helst. Sen åkte jag och Per hem t honom, kolla lite tv o somna rätt fort gjorde jag.. Sen idag så åt vi frukost framför reprisen på melodifestivalen, sen åkte jag in till stan en sväng och sen hem t Per igen. Åt med han innan Lotta hämtade mig och vi åkte ner till vadstena igen.

Jag blir alltid så glad när jag har umgåtts med mina syskon o mamma. Dom är de bästa människorna som finns ska ni veta.:D

Nu är det snart dags för sängen.

Jag saknar T. Men bara 6dar kvar innan jag får träffa han. <3...

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma lika här :) Får så mycket positiv energi. Love. <3 /Lotta