måndag 12 oktober 2009

Helgen

Va väldigt fullspäckad kan jag lova. Inte från början, men den blev det. Planerat va: jobba lördag 07.00-16.45, sen kolla fotboll med Sanna o folk som hon känner. Det som blev va: jobba fredag16.30 till lördag 16.45, hem och duscha, iväg t Sanna, drack lite öl å kolla fotboll. Sen hem, sov. Upp klockan 08.00. Iväg till bussen 09.40.. Hem till Dino och Lizzett. Umgicks med dom å barnen. Sen åkte vi och titta på när Dino spelade basketmatch. ROLIGT, men tyvärr så förlora dom. Pratade med en tjej som va där, så på tisdag börjar jag spela basket igen.:D UNDERBART skoj ska de bli., Sen åkte vi och tog en kaffe hos Lizzett´s syrra, där på mototcykel museumet. Sen hem, träffa Sofie, gick å handla lite mat, för att laga vegetariskköttfärssås. Eller, hmmm.. Heter de köttfärssås fast man inte har köttfärs i? Jaja, umgicks med henne, sen när hon hade gått, så gick jag och sov.


Det är inte ofta jag är upptagen en hel helg, men måste säga att det va riktigt kul.:D
Nu är de hemmaplugg som gäller. Och jag måste rota igenom garderoben, vet inte vad jag har basketskorna å så.:)

Inga kommentarer: