måndag 19 oktober 2009

Veckan som gått, har jag inte haft tid att blogga. Först på tisdagen va det juh skolan å sen basketträning. Det gick helt okej.:) Lite som finns kvar, lite har man ju tappat, men de kommer tillbaka.:) Sov hos Lizzett och Dino. Trevligt, satt och prata till mitt i natten.:P Sen upp till skolan. Onsdagen va vi i skolan, jag och Sanna. Riktigt duktiga va vi. Satt och jobba som tusan, efter lunch när vi skulle fortsätta, så va allt vi hade gjort borta. Så de va bara att börja om.:)

Sen på torsdagen va de skolan, sen basket igen(känndes som mer hade kommit tillbaka då) sen fika med Tobias. Trevligt.:)

Fredagen skulle vi vara lediga, men va tvungen att åka till skolan iaf. Kom hem 16.30. Då va jag trött kan jag lova. Skulle haft basketträning då med, men visste inte om det, och hade planerat annat. Martinsson kom en sväng på kvällen, titta på en film, sen åkte han och jag gick och la mig.

Lördagen spenderades med syrran och familj. Va på badhuset i motala, sen käka jag middag hos dom. VÄRLDSGOD soppa kan jag lova! mums. Gick hem och sov tidigt, för jag hade bokat tvättstuga kl 7på morgonen. Den gör jag ALDRIG om kan jag lova, va inte så pigg när klockan ringde.:P Åt där, färga håret(de syns ingen skillnad) och lovade Wille(tydligen, jag hade missat de, men han hade uppfattat de så) att han skulle få klippa mig om syrran fick klippa honom först. Så han fick klippa mig mer urtunningssax, lite i topparna. Typ 2hårstrån som lossa, så;) Men han va nöjd.:) Sen efter att barnen hae lagt sig, så tittade vi(jag, Andreas och Erik) på män som hatar kvinnor. Syrran fick gå och lägga sig med Wille som vaknade(fast tror inte att hon va så besviken att hon missa filmen faktiskt). Den va riktigt bra.:)

Idag har jag pluggar externredovisning. Hela dan. Är nöjd med dagens insattser. Jag förstår de vi gick igenom.. BRAAAAA!!! Nu väntar jag på ena kontaktbarnet, ska laga veggmat tills hon kommer, sen ska vi se på film.:)

OCH en sak till.'

om 4dar åker jag hem till delsbo/hudik. Jag längtar. Jag längtar efter alla, och jag vill till pappas grav. Jag känner att jag behöver gå dit. Inte så kul, men ändå så längtar jag till det med.

Inga kommentarer: