onsdag 7 oktober 2009

Men

Jag trivs i vadstena med. Jag längtar efter mina vänner. Önskar att alla som jag tycker om, kunde bo här, eller i sthlm iaf. Det blir så långt mellan gångerna jag träffar dom. Men så fort jag har varit hemma, så vet jag att jag tycker att det är minst lika underbart att komma hem hit. Bo nära syrran, systerbarnen. Och alla dom jag faktiskt har träffat här nere, genom skolan o så.

Det blir mycket delsboprat från min sida nu. Men det är för att jag vet, att snart ska jag åka upp dit. Jag ska få träffa Egemen, Emma S, lillasyster med hennes 2 pojkar, mamma. Gå till pappas grav( ja, det kanske inte blir så kul att gå just dit, men skönt). Kanske träffa Lilly med, om hon är där nere då.. Och.. Hmm, ja. Där får det nog vara stopp, man hinner inte så mycket på några dar.

Nu städar jag, de börjar bli fint. Skönt! Och i morgon(hoppas jag) gör vi det sista på NIP nr 1. Sen e det bara nr 2kvar.:P Haha, blir mycket skola nu. Man blir allt lite osocial, allra helst när de ser ut som ett bombnedslag hemma, hinner liksom aldrig komma i ordning. Men snart så.:) Då släpper allt.

1 kommentar:

Emmz sa...

Dom är så snygga båda två, så det är så svårt att välja, vem vet, kanske köper båda :D