onsdag 28 oktober 2009

Hemma igen.

Efter några underbara dar i Hudiksvall/Delsbo. Fredagen började hemma hos Henrik, med Emma och Linnea.. Efter ett tag kom henrik o några vänner, å sist kom Flodda med.:) Trevligt att träffa honom.:) Vi satt där, vi gick ner på bockarna, vi gick hem å sov. Sen upp, skynda ner till en buss som inte ens gick.:P Hem till Henrik, låna duschen, sen ner till bussen en gång till.. Ut till Egemen,. Underbart att träffa honom igen.:D Sen åka hem till mamma.. Emma S, William å Emelie kom dit. Prata lite med dom.. Sen tog vi det bara lungt. Mamma, Emma, jag och Henrik...

På söndagen så åkte jag hem till Lilly, hennes mamma och Lovisa. Oj va de var underbart att träffa dom igen. Känns inte som om de va 2år sen. Kände mig lika hemma som förr. Hoppas vi ses snart igen.. Efter det så åkte jag hem till mamma. Hon och jag gick på nyen.. Åt mat och drack lite vin. MYSIGT:) Sen gick vi förbi moster Gittan en sväng.:)

På måndagen åkte mamma och jag in till stan. Kolla lite, köpte en nyårsklänning för nästan ingenting.:) Sen lyckades jag få med mig mamma ut till Bergsjö.;) Drack en kopp kaffe hos Egemen, sen åkte vi förbi en affär som ska stänga ner. Mamma hittade en jätte fin kjol. Och jag hittade en klänning som kostade nu 50kr.:O Sånna fynd gillas.:D

Mamma åkte hem, jag gick upp t Flodda en pytteliten sväng. Sen hem till Emma, sa hejdå till henne och Hugo. Mosters lilla monster.:P Gudars vad den vovven e söt. Å tycker om att pussas gör han.

Sen hem t mamma.. Åt frukostkorv i ugn som jag hade beställt. Massa gott.:D

Igår innan jag skulle åka, så gick jag över t moster Gittan, för Emmelie va där.. Sa hej till henne, drack en kopp kaffe. Sen va det dags att åka.. Gick förbi dagis å sa hejdå t mamma å så.. Sen bart det av..

Tåget va tråkigt, men bussresan från sthlm gick fort. Charlie som körde. Han e bra.:) Och bussen går alltid fortare när man har någon att prata med.. Nu ska jag snart ringa syrran å se om dom har kommit hem.. Tänkte gå dit en sväng innan jag har lektion i externredovisningen.

Summa av helgen va att det va underbart där uppe. Jag känner mig nöjd. Och det känns bra att veta att jag snart ska upp igen.. Och Emma, du känner mig bättre än vad jag trodde måste jag säga.:D

Inga kommentarer: