söndag 13 december 2009

Blä blä blä.. Jag orkar inte, jag vill inte.. Fy va less man kan bli ibland...


Vi vann basketen iaf. 66-42 till motala, underbart. Duktiga va vi. Lite småsega så där, men efter paus kom vi ut å va taggade igen. Bra bra. Fast vi låg aldrig i underläge, ledde hela matchen. Fint sörrni.



Städa skulle jag ha gjort idag, blev inget med de. Men är ledig i morrn med, tar de då. *suck*. Allt känns hopplöst, vill att de ska känas bra, men icke. Tenta snart med. å 500grupparbeten, hur ska man hinna? Vem vill sitta över jul liksom å plugga med gruppen? Inte jag tack.


Roliga sms fick jag i natt, fick mig att garva rätt bra här hemma. Jag gillar fyllesms;) Iaf när de e nån annan som skriver dom.:P

Kan man sova redan? Njae, kanske inte.

Osammanhängande, men de är så mitt liv känns just nu.
Tjipp

Inga kommentarer: