torsdag 17 december 2009

Hungrig som få e jag. Å ingen god mat idag.:/ Fasen, men nå läre man ju äta, ska vara i skolan till kl 16 idag. Fy fabian...

Annars då? Njo, kan inte säga mer än: hahahah. Och ibland händer det BRA saker, även för mig..:)
Så sjukt, men så skoj.:D

Igår va Martinsson på besök, TREVLIGT. Jag har sån väldans bra humor ibland ska ni veta, och när jag e sån, så garvar jag hur länge som helst. Ujujuj, har nästan träningsvärk i magen idag.:P

Ikväll blir de basket.:D Sen ska Isa å jag se på film, trevlans.:D

I helgen blir det träff med båda flickorna, och så klart DANSBANDSKAMPEN! Date ska vinna, hoppas jag.. De kan bli nästan vilka som helst, men jag hoppas på date.

På söndag ska jag vara duktig å plugga, måste. Tentan närmar sig, och jag har ju lovat bror att plugga tillräckligt. Löften ska man inte svika.

Å just. Nu är det bara 6dagar innan syskonen kommer ner. ÄNTLIGEN ska Lars å Per få se hur jag bor. Och Emma.:D Johan har ju redan sett..

Tjipp

Inga kommentarer: