söndag 20 december 2009

uhhh..

Helgen har varit massa bra.:) I fredags va det först basketträning, sen blev de film med Isa och Linda från laget. Film och massa skratt, det gillas.:D

Igår träffade jag först Sofie, sen hem t syster m. familj och tittade på dansbandskampen. Lite tråkigt att Date inte fick spela sin andra låt å så där.:/ men men...

Idag har jag varit hos AC och pluggat, men kände mig sjukt seg, så gick hemåt vid 15,15 kanske. måtte jag inte bli sämre än så här, näsan rinner och seg i kroppen. Får lägga mig i tid i kväll, så mår jag kanske bättre i morrn..


Det är bättre att fråga, och få ett ärligt svar, än att leva och undra brukar en vän till mig säga jämt. Men jag är inte sån, jag tycker att det är jobbigt att fråga, för tänk om svaret blir nått annat än det jag vill höra? Tänk om jag blir ledsen av svaret jag får. Men igår tog jag mod till mig, och jag fick ett svar som jag e nöjd med.. Ibland kanske man ska sluta vara så förbannat feg. Kanske, feg är kankse inte heller rätta ordet att förklara mig själv på, men när det gäller vissa saker så är jag feg. Jaja, ingen idé att skriva mer om detta..

4dar kvar till julafton. 3dar innan mina syskon och mamma kommer ner,, <3 jag LÄNGTAR!

Inga kommentarer: