tisdag 8 december 2009

Nu så, ska jag försöka skriva lite om helgen. Har varit halvdöd fram tills nu.;) Så har inte orkat än.:P I fredags så hade jag tenta, sen så va det basketträning. Som alltid.:D Underbart skoj är det att spela igen. Men iaf.

I lördags morse satte jag mig på bussen påväg upp mot sthlm. Fick jobbigt besked på vägen upp, men men. Så det ska vara kanske. Fy fy....

Kom upp till sthlm, åkte hem t Per. Svira om å sen gick vi till folkan i sumpan. Fetsen va trevlig, trevilga människor, öl, vin och cider i multum. Jaa, rätt dragen vart man allt. Jag bad brorsan att ge mig en öl. Javisst sa han, å så sa han; jag kastar den bakom ryggen, är du med? Å i min hjärna så fattade jag det som om att han skulle kasta den bakom ryggen, fånga den å sen ge den till mig. Så när han frågade mig 3 gånger, om jag va berädd, så sa jag: ja. Stod å stirra på den där jävla ölburken, och får den rakt på näsan. Han kastade den bakom ryggen till mig, men de fattade inte jag. Så jag kan tala om att min näsa har värkt i ett par dar nu.:P

Jaja, jag kom hem till Per vid 03.30,.

I söndags va jag TRÖTT! Igår med, idag oxå.:P Men i morrn har jag sovmorgon, de blir bra.:)

Inga kommentarer: