torsdag 10 december 2009

Meeeen...

Låt mig sova. Trött like.. Jag vet inte vad... Vaknar på morgonen, kommer aldrig igång riktigt på dagen, går som i en dvala... Sen vid 23, när de e sovdags, då blir jag piggelin.. Ligger i sängen å somnar vid 01.00 kanske.. Sen vakna igen allt mellan 03.00 å¨04.00.. Ligger vaken ett par timmar, för att somna om. Sova en timme sen upp till skolan. Jag orkar inte, jag vill sova.. Jag blir grinig, tjurig å allmänt otrevlig när ja inte får sova ordentligt.:/ Fy!


Annars då?´Jo.. Basketmatch på lördag. Jag känner mig taggad faktiskt. Men nervös.. Sen va de meningen att tjejerna i klassen skulle ut på kvällen, men icke.. Trist, men kanske lika bra.. Kan jag fixa hemma å kanske plugga lite.. Har ju en del att läsa, eftersom vi har tusen arbeten att göra innan jul + en tenta.. Sen tenta direkt efter jul.. Skoj skoj. Blir inget jullov för mig inte. Det blir massa plugg.. Fast hemma hos mamma. Så de kanske blir lättare då.Får jag tråkigt kan jag ju alltid gå å ta en kaffe på pizzerian och så. Det blir nog bra...


Jaja, nu ska hitta på nått vettigt..

Inga kommentarer: