onsdag 6 maj 2009

Det närmar sig.

Flytten. Det går snabbt som tusan, bara 25dar kvar nu.;) Men vi får den nog lite tidigare, kan man hoppas. Igår satt jag och Sandra å gick igenom vad vi behöver. Vi kom väl fram till att de va väl en elvisp, lite mattor och en vit tvbänk. Kanske nån gardin å så oxå. Men det va inte så farligt. Vi har juh rätt mycket saker tillsammans tycker jag allt.:) Det är bra.:) Det är juh inte nått som är panikartat, förutom att det skulle vara kul att få sätta upp gardinerna på engång. Men jag menar, det kostar inte så många kronor på ikea.:)

Annars då? Jo vi ska ner och välja färger idag, och skriva på kontraktet.:) Nice.:) I rummet som vi har över, ska vi ha en rolig färg, och sen sätta upp 2stora speglar. Eftersom alla garderober är där inne, så kan det bli riktigt fint. Sen ha nån bra lampa, så man ser hur man ser ut.:) Jag kom hem 23.30 igår. Sen när började jag va ute så lägnge.;P Det händer aldrig. Men vi satt å drack kaffe å prata lägenhet, så tiden gick så fort.:)

Nu ska jag klä på mig lite, sen gå ner å möta Sandra.:) C ya!

Inga kommentarer: