onsdag 20 maj 2009

Nu så...

Om 14 minuter ska jag ner och kvitta ut nyckeln till den nya lägenheten.. Fan så nice.:D Sen blir de att springa dit för att kika hur de nya färgerna blev.. Hoppas de blev så fint som vi ville.:D Men d borde de juh bli.. Sen hem, packa lite till.. Sen ska jag ner och träffa min nya andra flicka.=) Ska bli skoj.. Sen i natt, kl 00.00 kommer mamma och Emma ner. Härligt.:D Tjoho. Å på fredagnatt eller lördagmorgon kommer Lars ner. Mammas Lars alltså. Jag har bokat en promenad med honom:) Skoj ska det bli.:)Även att de blev att jag fick jobba i morgon oxå.. Det är BRA! Sen stängning själv på fredag.:)

Tobias kom över på "frukost" hos Sandra i morse. Trevligt trevligt. Även fast jag kanske tyckte att han va en anningens dryg denna dag.:P Men, han får igen. De kan jag lova.;P

Nehepp.. Nu ska jag fortsätta att packa lite. C ya!

Inga kommentarer: