söndag 10 maj 2009

Helgen

Haha. Denna helg har varit jävligt skoj.. Tycker jag nog allt att man kan påstå. Började på fredag, lite grillning i ösregn, lite öl å trevliga personer. In till motala.. Trevlig kväll.:D När de vart stängning, så stod vi utanför lite. En person stod å stirra på mig, jätte massa. Sen gick han, å när jag vände mig om så.. Tada, där stod han.. Prata lite snabbt, sen kom Sandra, sa bara DET ska inte med, nu ska vi gå.. DET tyckte att jag skulle ringa honom, å j visst sa jag.. Vi började trava, å efter några minuter så kommer DET och ropar: du, du, glöm inte att ringa mig sen.. Hahaha..

Sov, upp å jobb på lördag, det gick superbra, å skoj va det.:) Skulle ta de lugnt igår, dricka nått glas vin med Sandra bara.. Men då fick jag ett sms av DET, å han bjöd in sig själv till oss. Han å hans vän kom, trevligt.:) Satt å snacka lite skit, åkte in till motala.. Ut på harrys, jag drack cola.. kl 1 så drog jag hemåt för att sussa.. Hade världens skummaste samtal med en väldans full DET, men.. De e juh lite skoj att man kan göra ett sånt intryck på en människa, efter bara några timmar.:)

Nu ska jag städa, sen ner å käka hos Sandra´.. Trevligt.:)

Inga kommentarer: