söndag 17 maj 2009

Så har helgen gått igen.:) Trevlig har den vart.:) Började på fredagen med middag på munkklostret, Martinsson och jag..:) God mat, men otrevlig presonal. Sen hem.. Sov tidigt.:) Gillas! Upp på lördag morgon, fixa till mig lite. Sen ut till golfen.. Jobbade, och jag lovar att vi fick jobba. Massa folk vart det.:) Men de e bra, dagarna går fort då.:) Jag trivs där ute, riktigt skoj.:D Sen stress hem, fixa till sig lite.. Sen kom de folk. Sandra, Johan, Fredrik å PA. Efter ett tag så kom Bohm och Sting oxå.. Trevligt, å efter ännu ett tag kom det 3personer till.. Har dock inte koll på namnen där.:P Skulle bli att gå å lyssna på Rosenström, men så vart det inte för min del.. Jag gick ut, men vände halvvägs för att gå hem och sova. Något som jag inte ångrar idag.. I morse vakna jag, fixa till mig å sen ut till golfen.:) Mattis va ledig, så jag fick jobba med en som typ heter Nayer. Nått sånt. Hörru funkar det med.;O Idag va det redigt lugnt, men rätt skönt det med.. Jag hann tvätta allt där ute, å fixa lite.. Skura herrtoan gjorde jag oxå, helt frivilligt.:) När jag kom hem så tvingade jag med Martinsson till att spela lite minigolf.:) Jag förlora, men bara med 4 poäng, så de funkar juh.:) Sen vart det film å sen en promenix. Jag svalde en fluga, inte så nice. Känner att jag kommer bli göra sjuk bara därför.;)

Nu ska katterna få ppiller, sen blir det sovtajm,. I morgon fyller syrrans lilla monster 3år.:D Han blir stor.:) Lilla Wille, inte så liten längre.:)

Inga kommentarer: