torsdag 14 maj 2009

Jag lever..

Jag känner att jag kanske inte har gjort så mycket väsen av mig på sista tiden. För idag har telefonen gått varm.:) Alltid skoj när folk hör av sig, för jag har blivit dålig på de känner jag... Inte för att jag inte vill höra av mig, mer att tiden inte har räckt till.. Men nu så, ett seminarium kvar, sen är det ingen mer skola.:) Eller, 2 tentor kommer jag att ha, men iaf.:) Slippa åka in t motala, för att endå inte få något gjort.. Blir att man bara babblar på, känns jävligt onödigt..

Idag fick jag ett mail som jag inte gillade. Men jag svarade iaf. Å jag skiter i om de blir bråk. Jag kan ta mycket, men ibland tar de stopp även för mig. Gör man inget själv, så ska man inte klaga på andra. Faktiskt.

Jaja. Nu ska jag sova. Sen upp å ringa systeryster.:) Länge sen nu känns det som.. En vecka ungefär va de sen jag va där.. Men iaf.. De känns länge sen sist...
Sen blir det juh fotboll på söndag. Jävlar vad jag ska skrika kan jag lova.:D:D:D

Inga kommentarer: