söndag 3 maj 2009

kännslor.

Är ibland underbart, ibland jävligt jobbigt. Just nu har jag en kännsla av obehag över mig. Jag vill ha bort den, men det går inte. Den ligger där och trycker på. Känns som om det ska hända nått, som inte är bra. Men det kommer det inte att göra. Det har hänt för mycket i mitt liv, så nu ska det gå bra ett tag för mig. Men varför försvinner den inte för?

Jag känner för att hitta på något kul. Nått som gör mig riktigt glad, men vad ska de vara? Jag vill hitta på nått så hela livet känns underbart, om så bara för en stund. Men VAD ska jag göra? Jag är rastlös, trött och har den där kännslan av obehag... Kan nån komma på något? Nått som får mig att skratta, ifrån hjärtat... Jag vill, jag vill, jag vill..

Jag vill känna mig lycklig. Jag vill känna som om allt är som det ska. Det är det inte. Det fattas 2 personer i mitt liv för det, men ska det alltid få mig att känna så här? Ska jag aldrig få känna mig helt lycklig, utan att sen minnas att jag inte alls är det? Kommer jag få känna mig så där super duper glad igen? Kommer jag få känna det där braiga igen? Jag hoppas det. För att känna så här, det suger verkligen.. Jag har mina vänner som jag är otroligt glad över att ha, jag har mina syskon, syskonbarn å mamma, som gör mig glad och jag älskar dom mest över allt annat. Men endå är det nått som fattas. Kan nån tala om för mig vad det är? och kan nån göra mig lycklig igen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

vet du vännen vad det är... Du måste börja älska dig själv för den du är ... lycka till

Anonym sa...

Det låter ju inte riktigt som det är problemet:P/ sambon