måndag 30 november 2009

Godmorgon. Här tänkte man vara uppe med tuppen, men blev inte riktigt så. Jaja, sånt man får ta ibland. Kom hem sent igår, efter en helg i hudik.

Resan började i torsdags, träffade Camilla, Henrik och Tåbe i sthlm, vi gick och käkade på calisti och babbla. Massa trevligt va det. Sen åkte jag till gävle. Myspys att få träffa bror och Rut igen.:D Johan blev glad för sitt DS-spel som jag hade köpt.:D Bra det.:) Och jag tror att Rut blev glad för sin lösastrumporproblemspresent:P

Sen på fredagmorgon kl 05.30, så klev jag upp och åt frukost med bror, innan han skulle till jobbet och jag skulle upp till hudik.

I hudik va det skoj, Emma och jag plocka lite i lägenheten, va på stan, käkade o handlade.. Sen bar vi de sista från lägenheten när Henrik hade kommit hem från jobbet, å sen på kvällen blev det lite fest å sen bockarna.:) I lördags vart det massa plock i lägenheten, eller njae, jag gjorde väl inte skit mycket;) Svårt att packa upp åt folk så där, man vet inte vart dom vill ha sakerna å så.. Men jag strök alla deras gardiner iaf.,;) Alltid något.

Igår plockades det lite å så.. Sen bar det hemåt. På tåget fick jag sitta brevid en väldigt speciell dam, som hade tagit min plats och inte hade lust att flytta sig. Jaja, jag satte mig på platsen brevid, men de va en annan kvinnas plats. Men hon som satt på min plats vägrade endå flytta på sig. MUPP, men men.. Hon hoppade av i gävle.

Sen i sthlm mötte jag upp min systerdotter, vi käkade lite å så där, sen på bussen. Och vet ni? Fulla medelålders män och kvinnor e fan de värsta som finns. Fy! Dagensungdomar är ingenting jämfört med sånna, så det så!

nu ska jag fixa lite här hemma, sen över t gamla lägenheten och ta det sista därifrån... Lite skit som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av, men bort därifrån måste de iaf.:)

ha det.

Inga kommentarer: