måndag 8 mars 2010

Fy vad helgen går fort, allra helst fredagen:/ Blä! Jag o T skulle gå på bio, men bestämde oss för att hyra en film ist. Hyrde: Allt för min syster. Fy fan säger jag bara, det va en deppofilm. Grät mig igenom den, helt och hållet. Men fin va den.

Sen i lördags fick jag kliva upp massa tidigt, o T vakna han med. Sötot som är hur morgontrött som helst, prata lite o så innan jag va tvungen att gå mot bussen, o han kunde somna om. Vi skulle till Flen och spela match. Om den matchen säger jag bara en sak, FY FAN VAD VI SÖG! Det kan knappast kallas för basket. Men vi vann. En vinst som inte känndes bra alls. Tur för oss att Flen är kassa.

Sen på kvällen skulle jag och Isa dricka lite vin o prata lite skit. Det blev ytterst lite vin, och ytterst lite prat, båda va helt slut efter dagen i flen. Haha.:D Men men, :P

Igår kollade jag på pojkarnas match mot gnesta. Ojojoj vad dom spelade bra. GRYMMA! Riktigt bra basket, riktigt bra med kämpar glöd, jaaa allt va grymt, och dom vann. VÄLFÖRTJÄNAT!

Sen igår kväll somnade jag tidigt, va helt slut.

Inga kommentarer: