onsdag 3 mars 2010

Vet ni en sak? Idag är det onsdag, alltså bara TVÅ dagar kvar tills fredag. Är det inte underbart då? Jag brukar längta till lördagar, då T brukar komma. Men denna vecka blir det på fredag. Ooo vad jag längtar.:D Han fråga om jag ville gå på bio. <3. Så han hämtar mig efter träningen, så ska vi åka o kolla bio efter det. Myspys. Sen på lördag morgon måste jag upp kl 6! För jag ska till Flen och spela match. Fy. Men men. Så det är. Jag åker o spelar basket, o T åker hem.:( Sen ses vi inte på två veckor. Två jobbiga veckor kommer det att bli, men men. Jag passar på att åka upp till sthlm den helgen vi inte ska ses, ska hälsa på min gudmor <3, träffa Camilla och så hoppas jag att min underbara storebror Per har lust att laga mat åt mig med.:D

Nu ska jag plugga lite, tänka på min finaste och kanske börja räkna ner timmarna tills fredagkväll.;) Jag är så förbannat kär i denna man, så ni förstår inte. <3<3<3

Inga kommentarer: