torsdag 25 mars 2010

Torsdag

Idag är det torsdag. Jag sitter på skolan, kom hit kl 11. Börjar kl 13..:) Åkte in tidigare för att först hinna en sväng på stan, fick ju pengar i födelsedagspresent av Lars, borde kanske ha köpt aktier för dom, men har velat ha ett spel till mitt wii, i ungefär ett år snart, så jag la pengarna på det ist. Köpte mariokart, och sen köpte jag en till dosa o en extra ratt, så att jag kan spöa T på det i helgen.;) Roligare om man kan köra emot varandra.

Nu håller jag på att läsa igenom vårat arbete, för att veta vad jag ska säga på redovisningen senare. Sen bär det av hem, blir ingen basket idag, eftersom jag har stukat foten, och det gör förbannat ont. Nu är den lindad, men kan inte ha basketskorna på mig, för det trycker för mycket o gör ännu ondare då.:/

I morgon är det fredag ni..:D Äntligen.:)

Inga kommentarer: