lördag 20 mars 2010

Igår åkte syrran, hennes man, mamma, Per och en kompis till mamma till tyskland. Jag passar Wille. Massa mys måste jag säga. Igår tjatade han dock sönder mitt huve, då han frågade fem gånger i minuten ungefär, att: Mostej Ejika, när kommer Tobias? Mostej Ejika, kommer Tobias nu? Ett tag kände jag att säger han Tobias namn en gång till, så kräks jag.;) Haha.. Ni skulle ha sett sen när Tobias faktiskt kom hit, vad glad lillen blev. Då blev mostej Ejika åtsidosatt en aning, tillochmed när det va sovdags, så va det inte jag som fick lägga han inte. Haha, jag satt där inne, men T som fick läsa bok å sånt.

I morse när vi vaknade, så sa Wille: Ejika, du har två killar, mig och Tobias. Haha, å det stämmer ju.;) Sötnosen.

Nu sitter vi här själva, jag och Wille. Tittar på pippi och äter lördagsgodis. Myspys.