söndag 28 mars 2010

Så va helgen slut igen..

I fredags va det kalas för Victoria och Linus. Trevligt. Åt mat och tårta, T fick träffa mamma.:)Så nu är det gjort med, gick bra.:) Sen åkte vi hem, tittade på så ska det låta. Haha, mitt val. Känner mig som världens äldsta 23åring ibland.:P Men det är trevligt att titta på, man blir ju glad av musiken som de sjunger och roliga människor med oftast.:) Sen efter det så spelade vi TV-spel. Och JA, jag vann.:D 19 av 20 gånger. Men de är tydligen bara den gången som T vann, som räknas. Hmm...

Igår så åkte vi in t Motala, T skulle kolla på bil. Provkörde en gjorde han oxå. Sen blev det en fika på stan innan vi åkte hem.. Åt lite mat innan han skulle åka hem till sig. Då kom Victoria hit. Så hon o jag hade en myskväll.:D Sånna är bra. Älskar mina systerbarn så fruktansvärt.

Idag har jag inte gjort så mycket, följt med o lämna mamma vi tåget, pluggat o lite så. Nu tänkte jag se på en film...

På torsdag åker jag ner t jönköping, umgås med T över påsken. Mysigt. Känns lite ovant att jag ska åka ner två helger i rad nu, men de e bra. Han är ju jämt här. Roligt att få vara där nere lite med.:)

Inga kommentarer: