måndag 15 mars 2010

Helgen

Va fin fin.:) I fredags åkte jag hem till min gudmor, pratade massa, åt mat o bara hade det bra. Det är så kul att vara där. Tänkte på att många saker hon har hemma hos sig, hade vi hemma hos oss när vi va mindre, måste vara sånna saker dom har fått från jobbet, men de e kul. Man känner sig hemma på nått vis.:)

I lördags blev det att möta upp Camilla i sollentuna, åkte t stinsen och gick runt där lite. Sen bar det hem till C, fixa till oss, titta på melidifestivalen lite å så där. Sen på kvällen in t stan, gick ut och dansa. Hade riktigt skoj, men man blir ju trött vid tolv nångång så där.. Men vi dansade iaf till strax efter 02.00, sen bar det hemåt.

Igår åkte jag o Camilla en sväng till Henrik, drack lite kaffe o sa hej. Sen åkte Camilla hem till sig och jag åkte hem till Per.:) Johan och Rut va där oxå. Tur att Per alltid lagar mycket mat, eftersom jag hade missat att tala om för han att jag hade bjudit med dom.;) Men iaf. Fick grymt god mat, som alltid.:) Och det är alltid skoj att träffa syskonen. :D:D

Idag är jag trött. Väldigt trött, borde ha en dag ledigt, när man har varit bprta på helgen. Men icke, ex-jobbs plugg hela dagen och kvällen har jag att se fram emot.

Tjipp.

Inga kommentarer: