fredag 13 februari 2009

..

**************************************7ööööööööööööööööööööööööööööööö-.. Astrid ville börja inlägget med att hjälpa mig att skriva lite, så. Ni får ursäkta.

Min katt har nog börja löpa, för hon pratar inte längre, nu skriker hon. Går runt överallt å jamar. Skit! Men söt är hon iaf.:P Jag satt å titta på henne igår, gud så fin päls hon har fått sen hon kom hem till mig. När jag hämtade henne, va hon jätte liten, jätte smal och matt päls. Nu är hon lika stor som Elsa, fast 4gånger tjockare, och hennes päls glänser.:) Det måste vara ett tecken på att hon mår bra här, hoppas jag.:)

Va på skolan idag, hade ingen lust till nått. :/ Tråkigt när de blir sånna dar, men men.:) Systeryster å Wille kom och hämtade mig, TACK! Sen for vi hem till dom, åt, lekte å såg på tv. Även att jag fick en alla hjärtansdag present. Tack.:)

Å när jag va hemma idag, en sväng å lämna mina saker, hade jag fått paket på posten. Chocklad. Tack HP. Super tack.:)

Nu sitter jag hemma. Känner att det vore skönt att sova, för en timme sen om jag ska vara ärlig. Är massa i skolan, sen ska det läsas litteratur och se på föreläsningar. Sen börjar omtentan närma sig, så måste plugga på den. Jaaa. Det känns sisådär att behöva sätta sig nu dom kommande helgerna med det, men. Jag ska inte klaga,. Mitt egna fel, och jag vill juh få dom klara.:)

ne, nu är klockan mycket. Eller ja. Jag har gått och blivit gammal, kl 22.30 vill jag sova. Fy fan, hur ska detta sluta? Jag är 21, snart 22. Tanken att gå ut å festa en fredag, känns så långt borta som bara den. Jag orkar inte. Kanske en lördag, men vette fan asså.:P Jag ska se till att ha sovit bra tills jag fyller år, för då jävlar.

Konstigt, förut kunde jag festa hur mye som helst, inte nu längre... Jag trodde att studenter festar ofta, nu undrar jag hur dom orkar.

Nehepp. Nu ropar sängen. Natti natt.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Du är inte ensam, vännen. Jag är likadan.

Erika Carlsson sa...

haha, de e bra. Vi börjar bli gammla.:/