måndag 2 februari 2009

Så.

Va helgen över, eller ja.. tillochmed måndagen:) I lördags va det super mys. Kom till sthlm, gick till Hasse å Majströms nya kontor, som dom håller på att fixa till för inflytt.:) Dit kom även Marcus, Uffe å Lasse.:) Trevligt.:D Sen åkte jag å träffa Amir. Gick å handla käka å så där.:) Kvällen gick fort. Igår så åkte jag in till stan, trääa Henrik, Tåbe och min Ronnie. Japps, du är min,... Ibland iaf:P Vi käka god mat å god apelsin:P Gick t gamla stan, gick upp t Hasse å Krille en jätte snabbis, sen va de dags att åka hem.. En SNABBvisit, men hann med mycket tycker jag.:)

Idag har jag å AC pluggat, sen gick vi en promenad, jag köpte gymkort. Så nu jäklarns. Asså, de kommer dras på autogiro sen, men första månaden kontant. Kom på att jag lika gärna kan lägga ut dom pengarna i en klumpsumma, för att betala för varje gång, blir lika dyrt iaf innan jg får mina pengar från csn. Sen gick jag hem, åt å sen ner å träna. Har typ hunnit duschat å handla, å nu sitter jag här. Ska äta en tallrik fil. Med banan i. Å det är lättfil. Herregud, jag är nästan nyttig. Att tillägga oxå, vi åt tonfisksallad till lunch. Hörde ni det? Erkan har börjat sitt nya liv.;)

Inga kommentarer: