måndag 16 februari 2009

helgen..






Har varit lagomt lugn.:) Hade hundbesök.. Katterna va ganska duktiga faktiskt.:) Och så har jag klippt mig lite igen.:) Ni får se bilder, då jag inte orkar skriva.:)




min alla hjärtansdag-present från Lotta.<3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNLf2IdSk-84Dl9HiQgDlNULHG2CyRhkC02dOK-vVWN4Xwq6q-S5kOefL2Xz4LL3iE3zLiDYOZGvTCj7gtKAWWsXuMTAMd9mAYVyQ8ZHXa_UQ3ewS2VLk9BVFpf5zPpEms3S_Lc2Q7dICP/s1600-h/IMG_1518.JPG">
min nya frilla.:) Klippt av Lotta.:D

Astrid å Vovven försöker hälsa på varandra.:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, Astrid ser lite avvaktande ut...
Kan hon inte blogga om sitt möte med det stora lurviga monstret? Det gick ju så bra i förra inlägget! :)

Anonym sa...

Snygg frisyr gumman, passade verkligen dig :-)
Kramar till dig

Erika Carlsson sa...

HP: Haha, jo jag kan juh fråga henne.:P

Stina: Tack.:) Kram