måndag 23 februari 2009

...

Så har måndagen gått. Först skolan, sen kom Andreas hit och hjälpte mig att byta lampa i badrummet. Tack, de va väl sisådär 3veckor sen den funkade alls, så de känns bra. Det värsta e väl att man faktiskt ser hur dammit de e där inne nu.;) Sen gick jag hem till min systeryster och sjöng lite singstar, å käkade Tacos. Syrran fyllde 31 år idag.:) Av mig fick hon.. Nada.:P Jo, jag ska ha barnen en helg, om hon och Andreas vill hitta på nått. Se till att utnyttja detta nu syrran!
Sen följde min systerdotter med mig hem, vi spelade lite dataspel, och så... Sen när Victoria gick å la sig, så satte jag mig och tittade på föreläsning 8 i organisation och ledarskap, och sen började jag titta på en föreläsning i externredovisning, ska snart se klart den, men jag gjorde en paus för att kunna städa badrummet lite.:) Så nu är de bara resten kvar.

Jag insåg idag, att det faktiskt kommer massa folk på lördag. Eller massa å massa, men folk jag tycker om iaf. Att dom kommer från sthlm, för att fira min födelsedag å min inflyttningsfest, det är så UNDERBART, men endå lite pirrigt. Nu kommer juh domen, hur folk tycker att jag bor. Tänk om dom tycker att det e ASFULT! Det vill jag juh inte. Jag trivs juh hemma hos mig.:P Haha, vill inte att andra ska prata om hur illa det ser ut hemma hos mig sen.

Och hur ALLA kommer klaga på mitt badrum, eftersom det är ROSA. Hörde du Ronnie? Jag har ett ROSA badrum, och jag trivs med de.;P Åhhh, lite panik börjar jag att få. Haha, jag vill att det ska se bra ut.. Men men. Sak samma. Jag ska städa så gott det går, sen får det duga så..

Å även fast jag panikar, så ser jag fram emot detta så förbannat. Jag saknar dom alla. Ronnie, Henrik, Daniel, Emma, Krille, Marcus, Stina, Camilla, Tåbe, Mamma å Lars..(ne Lars saknar jag inte, jag känner inte den mannen, men iaf)... Å jag vet att inte alla dom kan komma, men iaf. Dom flesta kommer. Sen kommer det folk hära nerifrån oxå. Så jävlans jävlans nice.:D Det kommer bara vara mina bröder som saknas. Men Johan är i Kina, Lars ska bort med Åsa, så honom har jag inte ens frågat. Och Per har nog glömt att jag frågade honom, men iaf.:)

Nu ska jag se klart min föreläsning, sen hoppa ner i sängen. Natti natt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det är fint och mysigt hos dig. Men det är klart att det är trivsamt - du bor ju där! c",)
Och jag klagade inte på ditt jätterosa badrum, jag bara konstaterade att det syns att det är ett tjej-badrum... :P

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR ROSA, så jag kommer nog tycka om ditt rosa kök! =D ska bli kul! pusspådiggose!!!

Anonym sa...

Jag SKA utnyttja min present, den var ju kanonbra!!
Å du gumsam, du har jättefint hemma!
Nu ska jag åka o hämta dig om 2 minuter så vi ses snart. Kram Sis

Anonym sa...

hahahaha gud vad trög jag är. jag menade ju självklart badrum :P det var tidigt på morgonen och jag hade kanske inte riktigt vaknat! ;) hahahah kommer du till skolan idag? PUSSS

Anonym sa...

Rosa? Hahaha, vad tjejigt :D