onsdag 18 februari 2009

tjo.

Har tränat idag. Ben och mage. Skönt! I morrn är det step, men funderar på att köra lite armar innan? Eller? Jaaa. Kanske. Det e nog en bra idé, fast jag tycker att de e roligare att köra ben, bara för att jag e starkare i dom.;) Men, om jag bara kör ben, kommer jag se ut som en strandraggare, fast tvärt om.:P Ni vet, strandraggare har feta armar och överkropp, men ofta pyttesmala ben. Jag kommer ha värsta benen men bara fläsk på överkroppen. Haha, undrar vad man ska kalla det...? Nån som har förslag?

Jag undrar hur de skulle se ut. Haha, fruktansvärt skumt skulle jag tro.;P

Nehepp. Va i skolan idag oxå en sväng. Skoj, not! Jag är lite less nu. Är för mycket runt om kring, som gör så att jag inte kan vara så pass fokuserad som jag vill...

Förövrigt. Bli medlem i www.twitter.com, och bevaka mig. ErikaCarlsson heter jag där.:P Påhittigt? Jomenvisst, sån e jag..;P

5 kommentarer:

Anonym sa...

HALLO ? Klart du tyckte de va kul i skolan, när jag var däär BIATCCHH!:D

Erika Carlsson sa...

Haha, ja de va väl de enda som va kul med dagen då..;P

Anonym sa...

I will vägra twitter. Alltid.

Erika Carlsson sa...

Men Ronnie, va dum du e!

Anonym sa...

ja vars de ska bli mysigt:D men va fan kom till mig o drick vin istället, då har du nära till skolan imorn! ;) jag åker ändå förbi vadstena seeen ;)