torsdag 5 februari 2009

Väntar.

På att Marcus och Krille ska dyka upp, de blir nog snart. Dom är 30minuter sena nu.:P Haha. De e juh halt ute, e nog därför.

Veckan har flytit på som vanligt. Skolan å tränat. Idag träffade jag även mitt kontakt"barn". Hon är 14, så jag kan inte kalla henne för barn tycker jag, men iaf.:)

I morrn är det skola, sen bär det av till sthlm. Ska upp o vara barnvakt.:) Skojigt. De va länge sen jag träffade min Vanessa nu.:D Nice nice. Kommer hem på måndag igen, måndag dag.:) Åker ner med 10 bussen tänkte jag. Så kommer jag hem i bra tid, hinner se föreläsningar å så där.:)

Även att jag ringde ner till skövde idag. Samtal ett gav mig inte ett dug, ringde CSN, som inte heller gav mig nått speciellt. Sen ner till skövde igen, lite mer gav det mig. Men ska inte ropa hej än. Men tummarna hålls, att det här kommer bli bra. Det måste det. Det brukar göra det till slut iaf. Ibland efter mycket ångest å massa tårar, men endå. Jag delade med mig av mina funderingar till Tom, att går de åt helvete, så får jajg väl börja sälja mig då.;P Men de fick jag inte. Haha. Elakt.:P Ne. Det skulle ja inte göra.

Nu kommer dom. Hejhej

3 kommentarer:

Anonym sa...

är hon snygg? :D

Anonym sa...

Har du äntligen blivit mamma nu? Grattis!
Det syntes inte ens att du var gravid... :P

Erika Carlsson sa...

HP: Haha, ja.

Ronnie: Njae.:P