onsdag 29 april 2009

Tv-lisens

Borde man ha det kanske? Det känns juh så onödigt, men kanske de vore bra? Jaja.. En annan dags problem..

Dagarna bara går utan att jag har nån större koll på vart dom försvinner just för tillfället känns det som. Har ingen ork till nått, är på skolan ganska mycket å sen tar vi en timmes promenad varje dag.. ´Duktiga vi.:)

Idag va jag nere å sa upp lägenheten, om jag gjorde de innan den 1 maj så behöver ja inte betala nån hyra mer för detta ställe. Underbart.:) Ni ska se hur fin den nya lägenheten är. Nice som tusan. Det bästa va nog idag när jag va nere där å dom sa att alla sovrum ska målas om, även badrummet. Hur underbart är inte de då? Då får man det juh som man vill, utan att behöva lägga ner pengar på sånt. Det gillas! Jag tror att det kommer bli hur fint som helst i den lägenheten, den är juh asstor (känns de som) och högt i tak, å vardagsrummet är superfint och köket älskar jag.:D De e nå blåa fula grejjer högst upp på tapeten, men de kostar juh inte många kronor att trolla bort det. Resten av köket är juh vitt.:)

Just för tillfället mår jag redigt illa. Skumt.:S Har inte ätit lr druckit nått speciellt idag, å för en timme sen mådde jag bra... Kanske ska lägga mig en timme innan det e dags att fixa lite innan jag ska gå å möta Sandra för vår dagliga promenix.. Eller om jag ska börja plocka ner sånt i köket som jag aldrig använder,.. köket e juh de som tar längst tid att plocka ihop.. Hmm.. De tåls att fundera på,.. Jaja.. I morrn ska jag t syrran å käka å så där. Trevligt ska det bli. Umgås lite, känns som om de blir för sällan just nu.:/ Men men, snart e de sommar, å då blir de nog destomer.:)

Inga kommentarer: