tisdag 25 augusti 2009

Idag

Har jag införskaffat mig ett par replay jeans, så snygga:D Sen 2par skor(för man fick ett par på köpet) å en klänning.:) Och ny hårfärg.

Sen har jag varit ute å gått med syrran, o spelat tetris har jag gjort oxå. Skoj, men beroende framkallande..

Sen nu på kvällen kom Tobias förbi, drack lite the, snacka lite skit. Fy fan vad jag är glad att vi är vänner nu, BARA vänner. Vi funkar bäst så. o jag är glad att ha han i mitt liv. För jag skrattar oavbrutet när jag umgås med den karln. Å brutalt ärlig är han emot mig... Men han är lite dum med, eftersom han är mitt bollplank om jag nån gång har gjort nått dumt(fast jag är juh gudsbarn, så de händer aldrig;) ) iaf, så berättar jag allt för han som händer och sker, sen använder han det emot mig när jag är för envis. Så dumt.;) Tur att jag vet saker, å ibland tror saker om honom, så jag kan göra det samma. ;)

Nu kallar sängen, å i morgon börjar skolan igen.:D

Inga kommentarer: