söndag 23 augusti 2009

Rubriker är tråkigt att hitta på.

Jaja. Sak samma.. Helgen har varit bra. Var i linköping igår med syrran, Wille och Sofie. Trevligt. Jag köpte kavajen som jag hade tittat på. BRA köp, för jag kommer nog använda den mycket. Sen blev det en tidig kväll för mig, superduper trött va jag.
Idag har vi varit i motala, syrran köpte lite nya blommor. Sen åkte vi hem t mig för att hämta mina kläder, så eftermiddagen har gått åt till att sortera dom. Kastde lite skit, gav syrran lite jeans som hade krympt undertiden dom har legat i min garderob. Konstigt tycker jag..

Har iaf hittat en outfit tills nästa helg. Bra de. Ska bara komma på vad jag vill ha på mig på dan efter å andra kvällen.:P Men men, de reder sig.. Just ja, kanske ska tala om vad jag ska göra med. Jag ska åka kryssning till riga. Men ingen kryssning som helst, utan en TRANCE-kryssning. Det ni! Jag kommer nog vara som ett ufo där, men de e det värt. Kommer bli GRYMT skoj att få se alla människor, att få "umgås" med folk som faktiskt tycker att denna musik är nått att ha.;) Haha, ne, jag tror att de kommer bli nice.

Iallafall åker jag upp på torsdagen, ska sova hos Christina och Uffe och Vanessa. Ska bli mysigt, att få träffa lillan igen.:)

Ne, nu snart ska jag strax följa med syrran att hämta Vickan som kommer med bussen som kommer i från gbg.

hejsan svejsan

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi har bestämmt att försöka igen, men får väl se hur det går, jo visst jag blir deppad av att bo kvar här om de tar slut, men grejen är den att jag kan inte flytta utan att bli av med Lovisa, för B vill ju oxå ha henne, å jaa, de suger, men vad ska man göra, bara hoppas att det denna gång blir bra igen, men vi får se, kraam

Camilla sa...

Saknar dig Babe!

Erika Carlsson sa...

Camilla: saknar dig med.!